UTVIKLING AV REGELVERK

Arena Torsk står foran en spennende strategisk posisjoneringsprosess.

Hvordan må Arena Torsk posisjonere seg for å komme dit vi vil?
Dette skal vi finne ut av gjennom en serie workshops ledet av Jan Glendrange, partner i Zynk. Zynk er et strategisk analyse- og rådgivningsmiljø og Glendrange er spesialist på strategi, posisjonering, samfunns- og myndighetskontakt og jobber mye med problemstillinger i skjæringspunktet mellom marked og politikk.
Første workshop ble gjennomført 16. Februar på Myre. Det ble flere store gode diskusjoner om hva Arena Tosk skal fokusere på i tiden fremover.

Andre og tredje workshop i denne prosessen er 9. Mars og 11. April. Det vil bli sendt ut referat til partnerskapet som vi ber dere studere godt og gi tilbakemeldinger på.

Prosjektgruppen består av Arne E Karlsen, Tone Karstensen, Einar Pettersen, Randi Bolstad, Magnar Pedersen, Stian Frivåg, Geir Olsen, Mariann Bakken, Linda Simensen, Lisbeth Reinholdtsen og Keven Vottestad. I tillegg til disse møtte Mette Sørensen og Bjørn Steinar Sæther

NYHETSARKIV

Forrige
Forrige

PILOTPROSJEKT – UTVIKLING OG UTPRØVING AV NYE SYSTEMER FOR MOTTAK AV FISK

Neste
Neste

OVER 70 KRONER KILOET TIL MARKEDER I EUROPA!